Minitarte cu budinca

Cam de mult nu am mai facut astfel de tarte,dar am gresit de data asta!!
Mi-am dorit sa fie mai gogonate si am pus aluatul in forme de silicon;sa nu procedati ca mine,pentru ca jumatate a curs in cuptor,fiind formele prea mici;eh...se mai intampla!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foitaj
500ml lapte
150g zahar
1lingura unt
40g amidon
2oua
1pastaie de vanilie
1lingurita scortisoara pudra
CUM SE PROCEDEAZA:
Aluatul dezghetat,se ruleaza presarat cu putina faina sa nu se lipeasca,apoi se taie felii de 2cm grosime
Se aplatizeaza fiecare in palme apoi se pun in formele de briose unse cu putin ulei daca sunt din tabla,se preseaza ca sa ia forma brioselor apoi se lasa la frigider
In acest timp se pune intr-un vas pe foc laptele cu unt,semintele de la pastaia de vanilie si se lasa doar cat se topeste untul;galbenusurile se amesteca cu amidon,apoi se adauga laptele cate putin si se pune din nou pe foc amestecand continuu pana se ingroasa

Dupa ce s-a racit budinca,se incorporeaza albusurile batute spuma cu zahar si un praf de sare,amestecand usor cu o spatula
Se umpu formele cu si se lasa la cuptor 20min la foc mare

Dupa ce s-au copt,se presara scortisoara desupra si se pun pe platou.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme