Ardei umpluti cu ciuperci

Imi plac ardeiii umpluti cu orice si as manca non-stop,de aceea nu am asteptat sa se mai ieftineasca,am cumparat la un pret destul de maricel si mi-am facut pofta;nu-i nimic,nu mai cumpar pentru ca se vor face in gradina.
Din 2015 de cand este aceasta postare,am mai facut asemenea mancare,eu strang pozele dar acum recent am facut ardei si dovlecei umpluti cu ciuperci si cum eu sunt obsedata dupa aspectul farfuriei,merita sa fie prima poza in aceasta postare,deci Iulie 2019!


AVEM NEVOIE DE:
2cepe
2morcovi
1radacina de patrunjel
2cutii cu rosii taiate cuburi
2cani cu orez
500g ciuperci pleurotus200ml ulei
2kg ardei gras
sare,piper,cimbru
2rosii
1leg.leustean
3leg.marar
3leg.patrunjel
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune in cratita cu ulei incins ceapa tocata marunt,morcovul si patrunjelul rase,ciupercile taiate si ele marunt iar dupa ce s-au inmuiat
se adauga rosiile pasate
se amesteca bine,se adauga 2cani cu apa calda si se lasa la fiert pana scade;acum se adauga orezul
sare,piper,putin cimbru,mararul si patrunjelul taiate marunt si se omogenizeaza bine
Cat timp se raceste umplutura,se curata ardeiii de cotoare,se spala,se pune cateva fire de leustean pe fundul vasului apoi se umplu ardeiii,se acopera cu o rondea de rosie si se pun in cratita,dupa ce totul este terminat,se pun deasupra restul de fire de leustean,sucul de rosii daca v-a ramas in camara,daca nu se poate dizolva 2linguri de bulion cu apa,se completeaza cu apa sau bors cine doreste,se adauga putina sare,se acopera cu un capac mic sau o farfurie sa nu se "plimbe"ardeiii la fiert apoi se lasa vasul la cuptor la foc mic 1h
Se servesc imediat cum ne place noua dar reci sunt mai indicati.





  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme