Clafoutis cu cirese amare

Este un desert frantuzesc care-mi place tare mult;problema e ca acestor cirese nu le-am scos samburii,pentru ca e "crima si pedeapsa"!!!,sunt foarte mici,pietroase si o culoareeeee,dar pentru cine nu stie,acest desert frantuzesc se pregateste doar cu cirese dar fara samburii scosi pentru ca samburii la cuptor degaja un miros de migdale foarte placut papilelor gustative,bineinteles ca vor fi atentionati persoanele care-l mananca!

AVEM NEVOIE DE:
300g cirese amare
4oua
130g faina
50g zahar
400ml lapte de soia
esenta de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA:
Ciresele spalate,se pun in forma de tarta
Intr-un bol se bat ouale cu furculita,fara sa fie cu spuma,se adauga un praf de sare,zahar,vanilia,faina apoi laptele cate putin

 se rastoarna compozitia in forma peste cirese apoi se lasa la cuptor 40-50min la foc mic
Eu am batut ouale cu mixerul de aceea este spuma deasupra.
Se serveste dupa ce s-a racit
O alta data 2017,acum am pus in forme mici individuale,aceeasi reteta doar ca fructele au fost merisoare si capsune pentru ca nu mi-au ajuns merisoarele






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme