Dulceata de cirese amare

Am gasit la piata cirese amare,chiar imi doream sa fac ceva dulceturi mai speciale si cum astfel de cirese nu le gasesc in fiecare an,m-am bucurat cand le-am vazut.
Eu sincera sa fiu,e pentru prima data cand am gasit asa ceva si nu stiam cat de greu se curata de samburi;am avut noroc cu Costel(ajutorul la nevoie!!!),i-am pus aparatul de scos samburi in mana,i-am facut loc la masa iar dupa vreo doua ore(cu ceva pauze),a terminat intrebandu-ma daca am de gand sa mai cumpar,ca sa plece de acasa!!!!
AVEM NEVOIE DE:
1,5kg cirese amare
1kg zahar
2cuisoare
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Ciresele curatate de samburi,se pun in vas pe foc impreuna cu zahar,cuisoarele,se lasa focul mare adunand spuma care se formeaza
Dupa 30min.se pune pe o farfurie o lingura cu dulceata,se lasa cateva minute in frigider iar daca este bine legata,se stoarce lamaia,se mai lasa 1-2clocote apoi se opreste focul.
Se pune dulceata fierbinte in borcane curate
se infileteaza bine capacele apoi se depoziteaza in camara
Suntem in 2016 si am facut din nou aceasta super dulceata pentru ca mi-a placut foarte mult




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme