Parada lunii mai Cutia misterelor

Exista o vorba a carei origine nu o cunosc si pe care toata lumea o cunoaste"Toamna se numara bobocii"( fost si film);am facut aceasta comparatie,pentru ca am ajuns la sfarsitul lunii cu aceasta provocare  cand imi numar "bobocii"(prietenii) si surpriza mare,mare!!!!!!
Ingredientul secret propus de mine,a fost GHIMBIRUL;probabil nu este ca sa zic asa,iubit de toata lumea datorita aromei intense si usor intepatoare dar in combinatie cu orice alte ingrediente pentru deserturi sau mancaruri,acestora le da un gust deosebit,mai ales ca este bun si pentru unele afectiuni privind sanatatea!

Au raspuns la provocare prietene adevarate,care nu tin cont de nimeni si nimic si raspund prezent la orice provocare,indiferent de persoana!
Va multumesc din suflet DOAMNELOR!(pentru mine asa veti ramane!!!)
Harnicutza Monica Horoiu a pregatit un delicios   CHEC CU CIOCOLATA SI GHIMBIR
in ciuda problemelor ivite in bucatarie,a continuat cu prajitura;multumesc draga mea!!
Margareta Cismasiu a venit cu o alta delicatesa numita   NEGRESA CU CIOCOLATA SI GHIMBIR
Prietena mea draga Victoria Gabriela,mi-ar fi parut rau daca nu o vedeam aici cu minunatiile pe care le face si a venit,cum altfel decat cu o nebunie de  PRAJITURA CU CIOCOLATA SI GHIMBIR
Nu se putea sa lipseasca de la aceasta frumoasa provocare si parada,chiar initiatoarea ei si anume
Cerasela Badr El-Din care a pregatit cateva mici, frumoase si delicioase  PRAJITURI CU CIOCOLATA SI GHIMBIR
O alta doamna care se numara printre prietenele mele si care mi-a facut o surpriza cu ceea ce a pregatit,este Maria Zambetania  si a venit cu o superba la infatisare si delicioasa la gust
CIOCOLATOASA CU GHIMBIR
 Pentru ca se simte caldura verii de la primele ore a diminetii,vin si Eu cu o delicioasa si sanatoasa
RACORITOARE

Astea fiind spuse si aratate,va multumesc inca o data pentru participarea la aceasta minunata provocare,ma bucur ca ati descoperit gustul minunat al ghimbirului in combinatie cu ciocolata iar pe viitor poate incercati si in diferite mancaruri; pus in cantitati mici,veti descoperi si acolo gustul lui deosebit!










5 comentarii:

  1. Multumim pentru provocare. Cu asa ingrediente nici ca putea fi altfel parada asta. Numai bunatati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa si "picanta" provocare, Lulu!Multumim pentru sugestie! O parada reusita! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. O parada ciocolatoasa.Multumim Lulu pentru gazduire si pentru provocare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lulu, nu mai ştiu când, pe la primele episoade, şi Cerasela a fost gazdă de ghimbir şi ciocolată, deci noi vro câteva am recidivat şi-ţi mulţumim pentru ocaziune:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria se poate dar eu am intrat mai tarziu in grup si nu am stiout,dar nu-i nimic,a fost frumos,a fost delicios totul chiar daca a mai fost o data!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme