Budinca cu ciocolata

Am fost la Bran la intalnirea gustoaselor pentru prima data.Acolo am intalnit oameni minunati,m-am imbratisat cu prieteni pe care-i cunosteam doar virtual.De la acesti prieteni minunati am primit cate un cadou simbolic,printre care si doua carti de retete bineinteles,cum altfel de parca ar fi stiut ca sunt innebunita dupa carti in general dar mai ales carti de bucate!!
Le-am studiat,apoi am pregatit pentru inceput aceasta budinca!
Voi mai repeta aceasta reteta dar fara fructe,pentru ca rezultatul este unul senzational;daca va amintiti reteta de Prajitura inteligenta,cum dupa coacere,avem pe farfurie o prajitura cu doua blaturi;asa si la aceasta budinca,avem doua straturi,unul de ciocolata si unul de branza!!!
AVEM NEVOIE DE:
100g ciocolata
500g mascarpone
5oua mari
4linguri zahar
2linguri gris
1plic zahar vanilat
fructe confiate
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat bine ouale cu un praf de sare,zahar,se adauga grisul,zaharul vanilat,branza,apoi se incorporeaza ciocolata topita si racita
Dupa omogenizare se incorporeaza fructele amestecate cu o lingura de faina
Se rastoarna compozitia in tava sau o forma de silicon,si se lasa la cuptor 50mi la foc mic
Dupa ce s-a racit se rastoarna,se pudreaza cu zahar apoi se serveste
Cele doua carti de la Gabi si Vicky!
Va multumesc dragele mele,cat voi trai imi voi aduce aminte de voi prin aceste carti!!




 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme