Crema caramel

Particip cu aceasta crema la provocarea Cutia misterelor care-mi place mult pentru ca asa-mi testez singura capacitatea de creare;de aceasta data nu am creat-o pentru ca nu am facut niciodata caramel(am avut gata cumparat),pentru ca sau era nefacut sau ars!!
Mi-am adus aminte de revistele frantuzesti si am pregatit crema care este un deliciu,mai ales rece de la frigider.
Initiatoarea acestei provocari bine gandite si frumoase este nimeni alta decat Cerasela Badr El-Din
In aceasta luna gazda provocarii este  Maria Udrea  Merisor cum e cunoscuta printre noi si a ales pentru noi niste ingrediente placute la prima vedere,eu as fi facut ceva mai bun dar m-am speriat cand am vazut ca ingredientul surpriza este CARAMELUL! ei,asa sunt eu sparioasa dar imi trece!!
AVEM NEVOIE DE:
500ml lapte
1lamaie
1cana cu zahar
3oua
2galbenusuri
2linguri cu apa calda
CUM SE PROCEDEAZA:
Laptele si coaja rasa de lamaie se fierbe apoi se strecoara;se mixeaza bine ouale cu galbenusuri,un praf de sare si jumatate din zahar apoi se amesteca cu lapte

Restul de zahar cu zeama de la jumatate de lamaie si 2linguri apa,se fierbe pana se obtine un sos caramel si se imparte in forme mici
Eu pe langa jumatatea de cana cu zahar,am mai adaugat 2linguri pentru ca mi s-a parut cam putin
Se imparte apoi compozitia de lapte in forme
se pun formele intr-o tava,se adauga pana la jumatate apa fiarta si se lasa la cuptor 45-50min la foc mic
Se lasa formele la frigider 1h iar la servire se rastoarna pe farfurie cate o crema dar mai inainte se trece usor cu cutitul in jurul ei
Multumesc Merisor pentru gazduire si sper ca nu te-am dezamagit!!



  

2 comentarii:

  1. Mor dupa bunatatea asta! Si arata tare frumos!
    Multumesc, lulu drag, pentru participare!
    Puuup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merisorule,ma bucur ca am facut ceva pe placul tau;multumesc frumos si te pupic!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme