Dovlecei cu orez

La cererea sotului meu,am facut aceasta mancare pentru ca si-a adus el aminte ce manca cu multi ani in urma,cavaler fiind;erau acele borcane (pentru cine are o varsta si-si aminteste)cu dovlecei si orez,care sincer sa va spun si mie-mi placea.
Eu acum am scapat cam mult orez,dar nu-i nimic voi mai face pentru ca dovlecei sunt la gradina!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg dovlecei tip tzuchini(sunt acei dovlecei de culoare verde inchis)
2cepe
3rosii
20ml ulei
1ceasca cu orez
sare,piper
Cum se procedeaza;
In cratita cu ulei incins se caleste ceapa,dovlecelul spalat(nu e nevoie sa fie curatat de coaja pentru ca acest soi de dovlecel este foarte fraged chiar si la maturitate),taiat cubulete iar dupa cateva minute se adauga rosiile pasate
1cana cu apa si se lasa la fiert 5-10min;dupa acest timp se condimenteaza cu sare,piper,daca e nevoie se mai adauga putina apa sau supa de legume facuta dintr-un cub Maggi,apoi orezul spalat si scurs;
se lasa pe foc mic amestecand sa nu se lipeasca,pana scade(eu am dat cratita la cuptor la foc mic)
Se serveste imediat dar si rece este bun,mai ales in zile de post


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme