Pui la cuptor cu sos de rosii

Asa de-o data,mi s-a facut pofta,cred ca v-ati obisnuit cu poftele mele,de piure!
Bine,bine zic,dar cu ce-l asociez??chiar daca toata lumea striga,vaaai piure cu carne,cartofi prajiti cu carne,paste cu carne!!!!!! eu merg pe mana mea si atat!
Am facut imediat cea mai rapida si mai simpla friptura la cuptor.
AVEM NEVOIE DE:
2pulpe de pui sau orice alta parte a puiului
3-4rosii bine coapte
1capatana de usturoi mica
sare,piper,cimbru
1ceasca vin alb
CUM SE PROCEDEAZA:
Pulpele curatate,spalate,condimentate,se pun intr-un vas de yena la cuptor sa-si lase din grasime si sa se rumeneasca
In acest timp,se pun in blender rosiile spalate si taiate,usturoiul curatat
iar dupa ce s-a obtinut un sos,se rastoarna peste pulpe,impreuna cu vinul,putina sare,piper,cimbru si se lasa la cuptor 30min
Se serveste imediat cu piure de cartofi dupa reteta pe care o stie fiecare
Pofta buna si sa va fie de folos!



  
 

Un comentariu:

  1. Sti tu cum se zice Lulu draga ? Cu poftele...nu te pui ! Mai are omul cate o ata pofte si mai...nesanatoase, dar e buna mancarea asta, rau de tot. Asta nu inseamna ca vom manca zilnic carne +cartofi !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme