Dulceata de afine

Am ramas surprinsa cand am vazut ca nu am postata pe blog aceasta dulceata;de ce oare??? ca de facut,in fiecare an fac asa ceva!!! cine stie,poate nu mi-a functionat blogul la momentul respectiv!!

AVEM NEVOIE DE:
1kg afine
600g zahar
1lamaie
100ml apa
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun afinele spalate intr-un vas impreuna cu zaharul,apa si se lasa la fiert adunand spuma care se formeaza
Dupa ce a fiert iar siropul este suficient de legat
se adauga zeama de lamaie iar dupa 1-2clocote se opreste focul,se pune dulceata in borcane,se infileteaza capacele bine si se tin intoarse pe capace 30min
Dupa acest timp,se depoziteaza la camara!
2018,nu am mai  facut  astfel de dulceata,pentru ca sincera sa fiu nu prea-mi place dar in acest an,mi-am propus sa fac cate putin gem-dulceata doar din fructe mai deosebite!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme