Musaca de vinete

Multe retete clasice nu am in acest blog,printre care si aceasta delicioasa Musaca.
Trebuie sa-mi "revizuiesc"postarile si sa ma pun pe treaba,zic!!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg carne tocata(de care doreste fiecare,eu am avut de porc)
1kg vinete
1ceapa
3oua
250g smantana fermentata
3-4linguri ulei de masline
1ardei kapia rosu
1ceasca suc de rosii
500g rosii
sare,piper,cimbru
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca carnea cu ceapa tocata marunt,ardeiul curatat si taiat cubulete,sare,piper,putin cimbru,se amesteca bine apoi se rastoarna in tigaia incinsa pe foc fara ulei(pentru ca-si lasa grasime carnea)
Dupa ce carnea s-a albit,se adauga 1cana cu apa si se lasa la fiert acoperit.
In acest timp vanata se spala,se sterge,se taie in jumatate(daca e mare cum e a mea,daca nu,doar rondele),apoi fiecare jumatate in felii nu prea subtiri
,se presara cu sare si se lasa pe un tocator inclinat sa se scurga 


 Se pun apoi feliile de vanata tamponate cu prosoape de hartie,in tava de la aragaz pe hartie de copt,deasupra se picura putin ulei de masline,apoi se lasa tava la cuptor 4-5min,dupa care se scot pe o farfurie
Intr-un vas termorezistent sau tava,se pune jumatate din sucul de rosii,apoi rondele de rosii sau rosii taiate(eu am avut cherry)
se acopera cu felii de vanata
apoi cateva linguri cu carne,se niveleaza suprafata se pune peste carne cateva linguri din amestecul de oua batute cu smantana
din nou rondele sau cubulete de rosii
apoi se procedeaza ca la inceput,cu vinete,carne,rosii si restul de smantana.
Se lasa vasul la cuptor 45-50min la foc mic,si se serveste dupa ce s-a racit






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme