Paste cu resturi de friptura

Recomand tuturor cititorilor mei,aceasta reteta! Cred ca vi se intampla cateodata sa pregatiti o mancare ceva mai multa decat ati prevazut si ajungeti la un moment dat sa aruncati sau cine stie ce faceti cu ea!
Asa mi s-a intamplat si mie,mi s-a facut intr-o zi pofta de o, pomana a porcului,si bineinteles ca nu s-a consumat toata,asa ca i-am facut un sos de rosii,am amestecat cu paste si gata pranzul!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste scurte
6rosii
1lingura busuioc uscat
resturi de friptura
busuioc verde

CUM SE PROCEDEAZA:
Rosiile maruntite cu blenderul se amesteca pe foc cu friptura iar cand s-a format un sos,se condimenteaza dupa gust,se adauga busuiocul uscat,apoi se amesteca cu pastele fierte si bine scurse

Se serveste imediat ornata cu busuioc verde

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme