Tocanita cu soia boabe

Pfuuuuu,ce mancare am facut azi!!!!!
Nu am gatit niciodata soia boabe,nici nu am mancat;cand le-a adus Costel de la gradina,chiar ma pregateam sa le dau cuiva,cand m-am luminat asa deodata si mi-am zis,hai s-o incerc si pe asta!!!
Waw,nu va imaginati cat de gustoasa este,mai buna decat fasolea obisnuita,are un gust deosebit si va recomand pentru ca merita sa incercati si voi!
                                                                                                               AVEM NEVOIE DE:
400g soia boabe
1ceapa mare
1morcov
1radacina pastarnac
1felie de telina radacina
1cana cu sos de rosii
1ardei gras
1ardei iute
400g ciuperci
1frunza de dafin
20ml ulei
sare
cimbru
  
CUM SE PROCEDEAZA:
Soia se pune la umflat de seara iar a doua zi se spala si se pune la fiert;dupa 30min,se scurge fasolea,se clateste cu apa rece apoi se pune din nou la fiert cu apa calda si frunza de dafin;in acest timp intr-o tigaie cu ulei incins se calesc ciupercile feliate si restul legumelor curatate,spalate si taiate cubulete mici
   iar dupa cateva minute se adauga si sosul de rosii
                                          Se lasa pe foc mic cu capac iar dupa ce a scazut se opreste focul si se rastoarna peste fasolea fiarta.
Se adauga putin cimbru,sare,iar dupa ce a scazut,mararul taiat marunt apoi se serveste cu acritura de sezon.                            
Pentru cine nu doreste sa caleasca legumele,caleste doar ciupercile si pasta de rosii iar restul legumelor cubulete, se pun atunci cand fasolea incepe sa fiarba

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme