Chiftelute de conopida

Am incercat aceasta varianta de chiftelute si cu conopida;au iesit bune,nu am intampinat greutati iar gustul e ceva asemanator cu chiftelutele de dovlecei daca ati facut,doar ca aici conopida se fierbe. s                                            AVEM NEVOIE DE:
1conopida mare
1ceapa mica
1capatana de usturoi

1ceasca cu pesmet
1cana cu faina
ulei pentru prajit
sare
piper
cimbru
verdeata

 CUM SE PROCEDEAZA:
Conopida desfacuta in buchetele,se tine 10min in apa rece apoi se pune intr-o oala cu apa si sare sa fierba 10-15min
Dupa ce s-au scurs bine,se trece prin masina de tocat carne,nu la robot pentru ca nu trebuie sa fie o pasta;de asemenea prin masina se trece ceapa si usturoiul;se adauga apoi sare,piper,putin cimbru,pesmetul si verdeata tocata marunt;se amesteca bine compozitia,daca e nevoie se mai poate adauga pesmet,se lasa cateva minute apoi cu o lingurita se ia din compozitie,
se trece prin faina,se aplatizeaza in palme chifteluta,dupa care se pune la prajit in ulei incins
Pentru chiftelute rotunde,imi trebuia o baie de ulei si eu nu am dispus de ea;
Dupa ce s-au rumenit pe ambele parti,se scot pe prosoape de hartie
 Se servesc cum doreste fiecare.
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme