Ciambellone

Eeee,cu aceasta reteta,Liviu ginerele meu din Italia,m-a dat pe spate! nici nu am stiut ca are astfel de talente,foarte bine,bravo lui dar si tuturor barbatilor care stiu cat de cat sa pregateasca ceva in bucatarie!
A vrut el sa-mi faca o surpriza pe la ora 21cand eu ma pregateam de culcare si chiar mi-a facut o surpriza dulce si placuta.

AVEM NEVOIE DE:
4oua
1pahar cu iaurt
2pahare cu zahar(acelas pahar de la iaurt)
3pahare cu faina
1plic praf de copt
un praf de sare
lamaie rasa sau esenta de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Galbenusurile frecate cu sare,zahar pana devin o spuma albicioasa,se adauga iaurtul,faina cu praful de copt,coaja de lamaie,apoi albusurile batute spuma
 Se rastoarna intr-o forma de tort unsa din belsug cu unt iar in mijlocul formei se pune un pahar cu apa(sa nu se sparga),pentru ca,zice el,prajitura trebuie sa fie cu gaura la mijloc.
Se lasa la cuptor la foc mic 30-40min,se face testul cu scobitoarea iar daca este uscata scobitoarea,se opreste focul.
 Se scoate gogoasa(ciambelone inseamna gogoasa,covrig),se pune pe un platou se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste.
Pentru ca este o prajitura super,mega,cum ar spune nepotul meu,o pregatesc de cate ori am pofta de ceva bun.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme