Strudel cu visine

Am pregatit aceasta reteta dupa Jamie Oliver,este foarte usor de facut,super delicioasa si e preferata mea dintre toate retetele de strudel.
AVEM NEVOIE DE:1pachet foi de placinta,1plic budinca de vanilie,500g crema de branza(eu am folosit 1cutie de Ceva Fin de la Delaco daca tot am avut),esenta de vanilie,2linguri coniac,3linguri zahar,500g visine,1pachet unt topit,1cana cu pesmet de biscuiti la nevoie,1ou
Pregatim budinca dupa instructiunile de pe plic dar cu lapte mai putin(400ml),dupa ce s-a racit amestecam cu branza,oul batut,vanilia,zahar,coniac si visinile bine scurse daca sunt congelate;omogenizam bine totul iar daca este prea subtire adaugam pesmet de biscuiti,
Pe un prosop de bucatarie punem o foaie de placinta,o ungem cu unt,punem a doua foaie si a treia foaie,de asemenea unse cu unt apoi in margine punem 2-3linguri de umplutura,ne ajutam cu prosopul sa rulam bine foile,capetele le presam si le indoin in interior,tot cu ajutorul prosopului punem ruloul in tava de aragaz cu hartie de copt;procedam la fel cu restul ingredientelor pana se termina;la sfarsit ungem rulourile din tava cu restul de unt si lasam la cuptor 40-45min;dupa ce s-a copt taiem cu un cutit zimtat,pudram cu zahar si servim dupa ce s-au racit.

7 comentarii:

  1. Imi place foarte mult si chiar o sa servesc o bucatica mare. Pup si duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm...tare bine arata, imi place strudelul cu visine!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine a-ti venit fetelor;acest strudel imi place si mie la nebunie;multumesc si va pup!!

    RăspundețiȘtergere
  4. arata delicios..imi place reteta, am luat o bucatica...;))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu visine este minunat de gustos!Trebuie sa-l fac neaparat si eu!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca a mai ramas ma inscriu si eu la o portie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme