Supa crema de broccoli

O supa mai mult decat delicioasa;nu mi-a iesit culoarea verde cum am vazut pe la alte supe de acest gen,probabil pentru ca eu am avut broccoli congelat.
AVEM NEVOIE DE:1punga mare de broccoli congelat sau 1kg proaspat,2cepa,2morcovi,1leg.usturoi verde sau 2-3catei,1cutie lapte de cocos,sare,piper,1/2lingurita nucsoara,1pahar vin alb,2linguri ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:Calim in ulei ceapa,usturoiul curatate si taiate nu conteaza cum,adaugam morcovul de asemenea curatat si taiat,buchetelele de brocoli,dupa 2-3min.vinul iar dupa ce s-a evaporat alcoolul,2cani cu apa;lasam sa fiarba 30min,strecuram totul,pasam cu blenderul vertical,piureul rezultat amestecam cu apa de la fiert apoi laptele de cocos,sare,piper,nucsoara,mai lasam cateva clocote apoi servim calda dar si rece este buna.
Acum vin cu un comentariu,parere personala iar cine vrea sa-mi dea dreptate,foarte bine!
De cand a inceput nebunia asta cu supa crema,le-am facut pe toate si tot ce mi-a trecut prin cap dar nu sunt de acord si nu voi fi niciodata ca aspectul supei si consistenta sa semene cu un piure de legume sau din ce este facuta supa
Ok am inteles ca-i supa crema,crema se vede dau unde-i supa??? de aceea eu in compozitia acestor supe,folosesc laptele de cocos in locul smantanii,il amestec cu legumele pasate iar la final are si un gust deosebit dar si adevarata consistenta a supei crema!
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine. Când e supă-cremă, și eu o fac mai lichida.Nu-mi place să arate ca un piure de legume.Și eu fac supe-cremă,din toate legumele. Sigur,Lulu,ai rețete multe și bune.Dar îți spun cum fac eu supă-cremă de cartofi.La sfârșit, când supa e în castron,pun deasupra niște unt încins,în care pun puțin chimen praf.Îi dă un gust minunat.
    Și decorul e interesant. După unt+chimen,nu se mestecă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,am gasit si eu pe cineva care sa fie de acord cu mine,cat despre supa ta de cartofi cred ca este buna,din pacate eu nu folosesc chimenul,chimionul pentru ca mi se face rau si mai am cateva cum e tarhonul,coriandrul si acum mai nou vad ca si patrunjelul isi face de cap,n-am ce face!
    Inca o data multumesc,o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme