Crochete cu pui legume si cascaval

Mmmmm,nu va imaginati cat de bune sunt aceste crochete sau mai bine zis chiftelute umplute! mi-a trimis reteta Mihaela mea din Italia si cred ca v-ati obisnuit deja cu mine,pregatesc tot ce aud sau vad dar mai ales retete cu recomandare cum este aceasta.
Chiftelutele sunt cum sunt dar sosul,este ceva ce nici eu nu ma asteptam(sosul este creatia mea!)
AVEM NEVOIE DE:
Resturi de carne de pui de la o friptura sau 1pietpt de pui fiert sau gratar
1cartof
2catei de usturoi
1ou
1felie de paine
100g cascaval
1ceapa mica
legume(1/2 punga din fotografie)sau legumele preferate de fiecare
sare,piper,putin cimbru
marar sau cine are frunze de fenicul
2linguri faina
2linguri pesmet
ulei pentru prajit
SOS:
otet balsamic de zmeura(se gaseste in comert)
2linguri dulceata de ardei iuti,reteta o gasiti AICI 


CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun in robotul de bucatarie carnea,cartoful curatat,spalat si taiat cubulete,usturoiul curatat,ceapa de asemenea,legumele preferate(nu trebuiesc fierte pentru ca apa din ele va influienta compozitia si va fi prea moale),iar dupa procesare,se rastoarna intr-un castron
se adauga apoi oul,miezul de paine inmuiat in apa sau lapte,sare,piper,putin cimbru,verdeata si se amesteca totul bine apoi se lasa deoparte 20-30min.
In acest timp,cascavalul se taie betisoare
se pregateste sosul preferat;eu am pus intr-un bol 1lingura de dulceata de ardei iuti,daca tot am facut trebuie s-o folosesc la ceva iar reteta o gasiti aici apoi am amestecat cu otet balsamic de zmeura,4linguri iar rezultatul a fost unul deosebit;un sos dulce,usor acru,picant si aromat.
Acum se formeaza crochete in palme,pe mijloc se pune cascaval,se aduna bine sa nu se desfaca la prajit,se trece prin amestecul de faina cu pesmet apoi se pun la prajit in baie de ulei
si se scot pe hartie de bucatarie

Se servesc pe un pat de rucola,alaturi de sos.
Pentru sos,se amesteca intr-un bol dulceata cu otetul pana la consistenta unui sos,dupa gust.


Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme