Oua de ciocolata

M-am uitat prin caietul meu de retete si am vazut ca aceste ousoare am uitat sa le scriu.Initial le-am facut pentru cei doi nepotei cand am trimis pachet in Franta de Pasti dar nu au avut timpul necesar sa se intareasca,asa ca le-au mancat nepotii mai mari de aici.
AVEM NEVOIE DE:
175g unt moale
200g faina
200g zahar
4oua
11/2lingurite cu praf de copt
75g lapte batut
100g ciocolata pentru mijlocul oului
200g ciocolata pentru a acoperi ouale
esenta de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA:
Se face o crema fina din unt moale si zahar,se adauga ouale pe rand mixand energic dupa fiecare,esenta de vanilie,faina cu praful de copt iar la sfarsit iaurtul.
Se pun in formele unse si tapetate cu faina
cate 2-3linguri si se lasa la cuptor la foc mic 20-30min,pana se desprind de margini
Se scot din forme
Se taie partea bombata care s-a format cand au crescut,se face in mijloc cate o gaura,in interior se pune ciocolata foarte putin topita pentru a putea fi modelata
Se unesc cate doua,se pun pe un gratar
apoi se toarna peste ele ciocolata topita,se lasa sa se intareasca,apoi se pun pe un platou si se servesc.





 
 

2 comentarii:

  1. deci fiica-mea cea mare la tine tre sa vina,sa guste aceste oua, la cat de mult ii plac ouale de/cu ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha,daaa trimite-o Stefy,o astept cu mare drag!!toti copiii sunt innebuniti dupa asa ceva,dar parerea mea ca mai mult pentru surprizele din mijloc!
    Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme