Gem de prune

Pentru ca nici fetele mele nici ginerii si bineinteles nici nepoatele nu mananca gem in general vorbind,daca se vad bucati de fructe,m-am obisnuit ca toate retetele mele de gem,indiferent de fruct,sa pe pasez cu blenderul.
Tot asa am facut si acest gem si sincer vorbind si mie-mi place mai mult asa!
AVEM NEVOIE DE:
2kg prune
800g zahar
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Eu nu le dau de la inceput prin masina de tocat,pentru ca tot mai gasesti cate o coaja ici,colo,asa ca folosesc metoda mea.
Prunele spalate,cu samburii scosi,se pun in vasul de dulceata impreuna cu zahar si se lasa pe foc amestecand,pana se topeste zaharul si prunele sunt fierte;
Se da vasul deoparte si se paseaza direct in vas cu blenderul vertical pana rezulta o pasta omogena

Se pune din nou pe foc si se fierbe pana se leaga bine,facand bineinteles testul
Daca intr-o farfurie pui o lingura cu gem lasata la frigider este bine legata,atunci se poate stoarce zeama de lamaie iar dupa cateva clocote se opreste focul.
Se pune gemul fierbinte in borcane curate,se infileteaza bine capacele,se tin rasturnate 20min
apoi se intorc,se eticheteaza si se depoziteaza la camara.



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme