Pui cu smantana si conopida

Cu aceasta reteta am participat la un concurs de creativitate; am avut ceva emotii pana am vazut-o in farfurie dar la degustare,am primit nota maxima!!
Bravo Lulu!!(adica eu hihi!!)
AVEM NEVOIE DE:
1piept de pui
1conopida mica
500g ardei grasi rosii copti
100ml vin alb
400ml smantana lichida
20ml ulei
1ceapa
sare
piper alb
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun ardeiii la copt pe o tabla
conopida desfacuta in buchetele se opareste cateva minute in apa cu putina sare
In cratita cu ulei se caleste ceapa taiata marunt impreuna cu pieptul taiat julien si conopida
Dupa 5min se adauga vinul,se lasa la fiert cateva minute pana se evapora alcoolul,apoi se adauga 1cana cu supa de pui pregatita dintr-un cub Maggi
Dupa ce a scazut si carnea este fiarta,se adauga 2ardei copti, curatati de coaja,cotoare,seminte si taiati in suvite
se amesteca totul iar dupa 2-3min se adauga smantana,se potriveste de gust si se lasa la foc mic pana se ingroasa sosul.
Se serveste pe farfurie alaturi de restul de ardei copt stropit cu putin otet si paine prajita.





  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme