Bors cu sfecla rosie

Nu am facut niciodata asa ceva dar mi-am zis ca nu are de ce sa nu fie bun;ei bine,nu a fost bun,a fost super bun de aceea de cate ori am ocazia il pregatesc pentru ca ne place mult,mai ales ca-mi aminteste de tata pentru ca el era innebunit dupa asa ceva!





AVEM NEVOIE DE:
1sfecla rosie mare
1ceapa
1morcov
1felie de telina
1radacina de patrunjel
rosii congelate sau 1cutie cu rosii cubulete,eu am avut cherry la borcan
1lingura pasta de rosii
500g cartofi
1miez de varza verde
20ml ulei
1l de bors
1ardei gras
1ardei iute
sare
leustean
1crenguta de cimbru

CUM SE PROCEDEAZA:
In oala cu ulei se pun ceapa si ardeiii cubulete,radacinoasele rase
se adauga 1/2din sfecla rasa,pasta de rosii si sosiile
dupa 2-3min.se adauga cartofii cubulete,1lingurita cu sare
1-2l de apa si se lasa la fiert incet.Dupa ce cartofii sunt aproape fierti,se adauga varza taiata fideluta,crenguta de cimbru,dupa ce totul este fiert se pune borsul fiert separat,se completeaza cu apa dupa gust,crenguta de cimbru,leustean,cand incepe sa fiarba se adauga cateva oua intregi iar dupa ce sunt fierte, restul de sfecla rasa fin,pentru ca si-a pierdut culoarea la fiert,dupa cum se observa in oala
Dupa 2-3clocote se potriveste de gust,se opreste focul se serveste cald sau rece cu ceapa.
Nu a trecut mult de cand am facut acest bors si l-am repetat;cat mai am inca de la gradina sfecla cred ca de multe ori il voi repeta pentru ca e super bun!!
2017

Pentru zilele de post,se elimina ouale!
2018

2021,cam de mult nu am mai facut asa ceva


2 comentarii:

  1. Bună ziua. Mulțumesc mult pentru rețetă, o sa-l fac următoarea data, acum avem ciorba,dar am sa înlocuiesc cartofii cu dovlecei ( am diabet). Sper sa nu stric gustul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,ma bucur ca v-am fost de folos si va place borsul meu!

      Ștergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme