Inteligenta cu clementine

Tare sunt bune aceste prajituri inteligente,am facut de foarte mult timp cu reteta simpla,acum cu clementine dar merge ci orice suc de fructe si mai am una cu ciocolata,bune rau toate!


AVEM NEVOIE DE:
6oua
6linguri faina
750ml lapte
250ml suc de clementine proaspat stors
240g zahar
200g unt topit
coaja de lamaie rasa
nuca de cocos

CUM SE PROCEDEAZA:
Se freaca galbenusurile cu zahar si unt topit cate putin,pana rezulta o crema fina,se adauga incet laptele,sucul de clementina si coaja rasa de lamaie;albusurile se bat spuma cu un praf de sare,se amesteca usor cu faina apoi cu galbenusuri,amestecadu-se cu o spatula
Se rastoarna compozitia in tava unsa cu unt si se lasa la cuptor 40-50min la foc mic,pana se rumeneste
Dupa ce s-a copt,se scoate tava se presara deasupra nuca de cocos si se tine la frigider pana se raceste foarte bine,apoi se taie

Anca draga,dupa cum ai observat nu am folosit nici un ingredient dat de tine si pentru ca eu sunt sincera mereu,la sugestia fetei mele am pragatit reteta,simpla si gustoasa;am fost prea ocupata luna asta cu copiii ca sa ma concentrez la ceva mai deosebit,sper sa nu te superi.
Multumesc pentru intelegere dar si pentru gazduire!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme