Supa de legume cu paste

STRUMFI ALINA BUCATAR,locuieste in Grecia si pe pagina ei face multe provocari si concursuri;m-am inscris si eu din curiozitate pentru retetele grecesti,eu nestiind decat sos tzatzichi!!!
Am facut pana acum cateva retete,sunt bune,dupa parerea mea nu au prea multe diferente fata de retetele noastre cum e aceasta supa de exemplu,sau poate nu am reusit eu sa cunosc mai multe;in sfarsit voi vedea pe parcurs.

AVEM NEVOIE DE:
1ceapa
1morcov
1ardei gras
1felie de telina
paste
1cubulet concentrat de legume sau pui
1lingura ulei de masline
sare
paine prajita si lamaie pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA:
Toate legumele curatate,spalate,taiate,se pun intr-un vas la fiert,impreuna cu concentratul de legume
Dupa ce au fiert bine,se strecoara
se paseaza cu blenderul vertical si se lasa deoparte;in apa de la strecurat,se pune o mana de paste,dupa 5min se adauga piureul de legume,se amesteca bine,se potriveste de gust,se adauga uleiul,se opreste focul si se serveste.


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme