Pizza brad

Am vazut pe FB asa ceva dar in interior cu Nutella;eu am facut interior de pizza si a fost buna,buna detot!!
AVEM NEVOIE DE:
2pachete aluat de foitaj
1ceasca cu ketchup
1ceasca cascaval ras
1ceasca cubulete de bacon(eu am avut costita si salam dar a fost prea mult)
1galbenus
cateva masline
CUM SE PROCEDEAZA:
Prima foaie se pune in tava pe hartie de copt 
si se unge cu ketchup,deasupra se pune baconul sau orice preparat ai,masline taiate rondele,cascaval
 se acopera cu a doua foaie
apoi se decupeaza bradul;dupa aceasta operatie,se fac taieturi in ambele parti si se rasucesc
dupa care se unge cu galbenus si se lasa la cuptor 15min
Se scoate pe un platou si se orneaza cu maslinele ramase,castraveti murati sau ce idei aveti.
Eu m-am complicat putin,m-am gandit ca nu voi putea decupa bine bradul,asa ca l-am decupat inainte.Ei bine,nu va spun ca masuram cu rigla,faceam puncte,trasam linii,de parca proiectam cine stie ce constructie!!!!
Trebuia si tulpina s-o las mai mica,e prea lunga!!
Nu-i nimic a fost bun,imediat l-am papat,dar voi mai face ca prea bun a fost.



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme