Paste cu ciuperci naut si mazare

Mi-am propus ca o perioada sa nu mai fac nimic cu carne,pentru ca de sarbatori am facut un pic de abuz!!
Cum am avut pastele si restul ingredientelor,a facut ceva super bun!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste,eu am avut paste cu verdeata(leurda)
500g ciuperci brune(le-am descoperit ca fiind cele mai bune ciuperci)
1ceasca cu naut din conserva Sun Food
1ceasca mazare congelata
200g iaurt grecesc
1lingura mustar
4catei de usturoi
sare
piper
fulgi de chilli
rozmarin Kotanyi
2lingurite cu unt
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu unt fierbinte se pun ciupercile feliate si usturoiul taiat,
se lasa pe foc pana scade apa din ele,se adauga mazarea,nautul,iar dupa 5-6minse da deoparte si se adauga iaurt,mustar si restul condimentelor
Dupa omogenizare,se amesteca cu pastele fierte si bine scurse
apoi se serveste cu parmezan deasupra



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme