Paste cu ciuperci si branza la cuptor

Am cumparat branza de capra de la magazin,de fapt era cas fara nici un pic de sare;am venit acasa,am feliat-o,am gustat-o,nu mi-a placut deloc gustul,i-am pus sare si am lasat-o 2-3zile.
A trecut timpul,am gustat-o din nou dar tot la fel,parca aveam orez in gura,asa ca am trecut-o pe lista de paste si cum aveam si cateva ciuperci,le-am combinat si a iesit ceva bun!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste scurte
300g branza de capra
300g ciuperci
3linguri smantana
6oua
50g unt
2linguri ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
Ciupercile feliate se calesc in ulei iar cand s-a evaporat apa din ele se dau deoparte
Intr-un castron se amesteca pastele fierte si scurse cu ciuperci,branza rasa sau zdrobita cu furculita,
apoi amestecul de oua batute cu smantana si un praf de sare
Se rastoarna totul in tava unsa cu unt,untul ramas se pune deasupra si la cuptor 30min.
Dupa ce s-a racit,se taie si se mananca cu parmezan ras deasupra!







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme