Chec aperitiv

Am forma asta cumparata,cred ca de 4ani si nu am facut decat o singura data un dulce,nu mi-am imaginat ca merge orice reteta facuta,pana intr-o zi cand am vazut pe un grup la NICOLETA NICO intr-o astfel de forma,facut un chec aperitiv iar eu cum am multe astfel de retete,m-am pus pe treaba! multumesc draga mea pentru ca mi-ai adus aminte de forma pe care o pusesem deja la "naftalina"!!
Forma avand atatea falduri,parca nu prea eram increzatoare ca merge,ca atunci cand o rastorn,nu se rupe,dar surpriza mea a fost ca a iesit super!!
AVEM NEVOIE DE:
4oua
200g salam sau alt preparat
200g cascaval
2linguri smantana
2ciuperci
cateva masline
3linguri faina
sare
piper
1ardei gras rosu
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se bat bine ouale,se adauga salamul,cascavalul,ciupercile,ardeiul si maslinele,toate taiate cubulete mici
se adauga apoi smantana,sare daca e nevoie,piper dupa gust si se rastoarna in forma
Eu pentru siguranta am uns cu putin ulei cu pensula
Se lasa la cuptor 40min
 apoi se rastoarna pe un platou,se taie si se serveste.



  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme