Panna cotta cu ciocolata si ghimbir

Am ajuns in 14 Februarie ziua indragostitilor si nu aveam nimic facut,asa sa cada bine in vazul tuturor;nu sunt adepta acestor sarbatori imprumutate pentru ca nici alte tari nu imprumuta de la noi nimic!nici macar 1sau 8Martie pe care ar fi trebuit s-o stie pentru ca este ziua internationala a femeiii,nu mai vorbesc de unii sfinti din calenarul ortodox!!!
Spun asta in cunostinta de cauza,nu din auzite!!
Deci sa revenim,am facut si voi face mereu pentru ca este Sf.Valentin si pentru ca am ginere Liviu-Valentin,am prietene Valentina,din dragoste le spun
LA MULTI ANI!
AVEM NEVOIE DE:
200ml smantana lichida
100g ciocolata alba
1lingurita rasa cu pudra de ghimbir Kotanyi
2foi de gelatina
JELEU:
1cana cu zmeura
2foi de gelatina
2linguri zahar
Pentru cine nu are zmeura,poate folosi 2pliculete de tort gelee rosu si se procedeaza dupa instructiunile de pe plic
CUM SE PROCEDEAZA:
Zmeura decongelata,se paseaza bine cu blenderul vertical,se trece prin sita pentru eliminarea semintelor,piureul rezultat se pune intr-un vas mic pe foc impreuna cu zahar iar cand a ajuns la punctul de fierbere se da deoparte si se adauga gelatina hidratata 5min in apa rece;dupa omogenizare,se pune cate un strat in forme mici(eu am folosit lingura si am pus cate 4linguri in fiecare forma)dupa care se dau la frigider sa se intareasca
Intr-un vas mic pe foc se pune ciocolata rupta impreuna cu putina smantana lichida
Dupa ce s-a topit se adauga si restul de smantana,ghimbirul,se amesteca mereu iar cand ajunge la punctul de fierbere,se da deoparte si se adauga gelatina hidratata 5min.in apa rece.
Se scot formele de la frigider,se umplu cu crema de ciocolata si se lasa din nou la frigider,ideal ar fi pana a doua zi
Pe farfurie sau pe platou,unde doreste fiecare,se rastoarna cu atentie sa nu se rupa(se trece de jur imprejur cu un cutit foarte subtire),si se decoreaza cu zmeura.




 

 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme