Prajitura cu fructul stea

Am gasit astfel de fructe,am mancat una(sunt foarte gustoase) iar una am pus-o la aceasta prajitura de post
De fapt initial este un chec dar daca eu am tavile mici,mi-a ramas aluat si am facut si aceste mici stelute,pentru ca si fructul e stea,se potrivesc de minune!
AVEM NEVOIE DE:
450g faina
1cana cu zahar
150ml ulei
150ml apa minerala sau sifon
1plic praf de copt
2linguri nuca de cocos
suc de la 3portocale
arome
200g rahat
fructul stea sau Carambola
CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca cu telul intr-un vas uleiul cu zahar si apa minerala pana devine albicioasa compozitia,se adauga sucul de portocale,aromele,amestecand energic,apoi nuca de cocos si faina cu praful de copt iar la sfarsit se incorporeaza rahatul taiat cubulete mici.
se rastoarna in tava de chec unsa si tapetata cu faina sau hartie de copt,deasupra se pun stelute taiate
si la cuptor 30min.
Dupa ce s-a racit putin se scot din forme,se pun pe platou,se pudreaza cu zahar si se taie.
Atentie,este foarte fraged checul si se taie mai greu.





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme