Pulpe la cuptor cu usturoi

A circulat pe FB un filmulet cu aceasta reteta,unele din prietenele mele au facut-o iar eu cum sunt super pofticioasa stateam numai cu gandul la farfuriile pe care le vazusem😋😋😋
Pana intr-o zi cand m-am hotarat sa fac si eu asa ceva;nu i-am simtit gustul,mi-am imaginat doar ca a fost o nebunie,asta datorita faptului ca am fost foarte bolnava,3zile nu am mancat nimic,dar cand a inceput sa-mi fie mai bine,nu aveam in fata ochilor decat aceste pulpe!!😃😃😃
Cu alta ocazie ma revansez cu o portie dubla!!
AVEM NEVOIE DE:
2pulpe de pui
4capatani de usturoi
sare
piper
rozmarin
cimbru
oregano
4rosii
50ml vin alb
50ml apa
2linguri ulei de masline
cartofi mov
CUM SE PROCEDEAZA:
Pulpele spalate,uscate,se amesteca cu toate condimentele,sare si piper
Cine are aceste ierburi aromate verzi,se strang toate intr-un buchetel si se pun alaturi de pulpe
Se pun pulpele intr-un vas termorezistent sau tava,impreuna cu rosii,vin,apa,usturoi si ulei iar la cuptor se lasa 40min,timp in care se intorc pulpele cu atentie
In acest timp se pun la fiert in apa cu putina sare cartofii curatati si taiati cubulete,se scurg,se paseaza impreuna cu o lingura de unt si putina sare daca e nevoie,la sfarsit se freaca cu putin lapte cald apoi se serveste
Pe farfurie se pune un inel de piure,alaturi pulpa si deasupra sos cu usturoi



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme