Snitele de soia cu cartofi albi si mov

Am cumparat o plasa mica cu cartofi mov,ceea ce nu mi se intampla des sa gasesc si am inceput sa-i folosesc.
Cum mi-am adus aminte ca astfel de snitele nu le-am mai facut cred ca de vreo 4ani,le-am asociat imediat si de la cine am primit aplauze???de la nepoti bineinteles!!👍👍👍
AVEM NEVOIE DE:
1punga snitele de soia
4cartofi albi
6-7cartofi mov(sunt mai mici)
1capatana de usturoi
1lingurita cimbru uscat
sare
piper
2oua
1ceasca cu faina alba
1ceasca cu pesmet
ulei pentru prajit
100g unt
100ml lapte
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun mai intai cartofii curatati,spalati,taiati cuburi in doua vase cu apa si putina sare la fiert
Intr-un alt vas cu apa,1lingurita sare,piper,capatana de usturoi curatata si pisata,cimbru,se pun snitelele sa fiarba 15min
In acest timp in trei boluri se pun,ouale batute cu un praf de sare,faina si pesmetul.Dupa ce au fiert snitelele,se scurg,dupa ce s-au racit putin se preseaza in palme sa se scurga toata apa de la fiert,(se lasa cimbru si usturoiul care s-au prins de ele),apoi se trec prin faina,ou batut,pesmet si se pun la prajit in mult ulei;dupa ce s-au rumenit pe ambele parti,se scot pe un platou
Cartofii daca au fiert bine,se scurg,se paseaza impreuna cu untul impartit pentru fiecare,sare dupa gust iar la sfarsit se freaca tot cu jumatate din lapte pentru fiecare
Pe farfurie se pune un inel cu piure de cartof alb,alaturi un inel cu piure de cartof mov si snitele.
Un deliciu care trebuie consumat imediat,dupa ce s-au racit sau a doua zi,nu mai sunt bune pentru ca se intaresc(sfatul meu),cel putin mie nu-mi plac decat atunci cand sunt calde!

Pofta buna!
 
 

2 comentarii:

  1. Multumesc pt reteta , de-abia astept sa fac si eu snitele de soia !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mult drag si te mai astept si la alte retete,pupici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme