Varza calita cu carnati

Am facut carnati de Craciun,am mancat atunci proaspeti si cum stateam eu pe ganduri intr-o zi ce sa mai gatesc,hop mi-a venit ideea ca tot nu am facut pana acum asa ceva!
Suuuper delicioasa,a venit si nepotul la masa si gata varza!!😋😋😋
AVEM NEVOIE DE:
carnaciori
varza murata
20ml ulei sau grasime de porc
2cepe
1ceasca pasta de ardei
cateva crengute de cimbru
sare daca e nevoie
cantitatile nu le-am spus pentru ca fiecare pregateste in functie de persoane
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei se caleste ceapa,se adauga pasta de ardei,dupa 2-3min.varza tinuta 3-min in apa rece daca e acra si sarata,apoi taiata fideluta
Dupa 5min,timp in care se amesteca din cand in cand,se potriveste de gust,se  rastoarna in tava pe fundul careia se pun crengutele de cimbru
deasupra se pun carnatii,se indeasa putin in varza ca sa-si elimine aroma  si sa se faca bine,apoi se lasa la cuptor 30-40min,timp in care se intorc cu un cleste carnatii
Dupa ce considerati ca varza e suficient de facuta,se opreste focul.Eu nu las mult timp in cuptor,pentru ca nu-mi place sa fie prea fiarta.
Se serveste cum altfel,decat cu mamaliguta si ardei iute.





 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme