Salata cu avocado

Mi-a dat nepotu cateva retete de salata,am ales una cu ingrediente pe care le aveam si am pregatit-o
Este o salata delicioasa unde se imbina toate gusturile,dulce,sarat,acru
AVEM NEVOIE DE:
200g baby spanac
1avocado bine copt
2cuburi branza feta
1portocala
10-15nuci pecan eu am avut
SOS DE MENTA:
1mana frunze de menta
1/2avocado
2linguri ulei de masline
putina sare
cateva picaturi zeama de lamaie
1lingurita miere de albine
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune intr-un castron spanacul,se adauga nucile,branza cubulete,jumatatea de avocado curatata si taiata semirotund apoi se lasa deoparte
Se pun in blender toate ingredientele de la sos,se proceseaza totul bine
se potriveste de gust,apoi se rastoarna in castron si se amesteca usor
Dupa omogenizare,se serveste ornata cu felii de avocado si portocala.


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme