Tarta cu zmeura

Asta toamna am pus la congelator foarte multa zmeura,am prins intr-o zi un pret foarte bun,am luat mai multa si uite asa toata iarna m-am lafait cu zmeura.
Acum am crezut ca am terminat-o dar tot am mai dat de o punga si am facut aceasta tarta.Nu am muncit deloc la ea dar m-a salvat dintr-o situatie!!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foitaj
1plic Crema pentru tarte Dr.Oetker
1cana cu zmeura
zahar pudra
CUM SE PROCEDEAZA:
Se tapeteaza o forma de tarta cu aluat
deasupra se pune crema pregatita dupa instructiunile de pe plic
apoi zmeura nedezghetata
si se lasa la cuptor 30-40min
iar dupa ce s-a racit se scoate din forma,se pune pe un platou,se pudreaza cu zahar si se serveste
Este un desert gustos,se pregateste foarte repede,este un desert care te salveaza atunci cand ai musafiri neinvitati!!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme