Chec cu dulceata de soc

Am vazut la Medi prietena mea draga acest chec care arata intr-un mare fel si cum mi-au ramas destule borcane cu dulceata,l-am executat;simplu,ieftin si usor de pregatit doar ca eu,nu se poate sa nu gresesc,checul fiind cu albusuri,stiam foarte bine ca nu se deschide usa cuptorului pana nu-si termina timpul de coacere,pentru ca se lasa la mijloc😫😫😫
Ei bine,eu tocmai asa am facut!!!!
AVEM NEVOIE DE:
6albusuri
1cana cu zahar
1cana cu faina
1plic praf de copt
2plicuri zahar vanilat
1borcan dulceata de soc eu am pus
miez de nuca
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat bine albusurile cu un praf de sare,zahar vanilat iar cand s-au format creste,se adauga zahar pus treptat cu lingura(avand in vedere ca dulceata este destul de dulce,am pus doar jumatate de cana cu zahar)
La final se adauga faina cernuta cu praf de copt,se amesteca usor cu o spatula,apoi se incorporeaza tot usor dulceata
Dupa omogenizare se rastoarna in tava de chec cu hartie de copt,deasupra miez de nuca si la cuptor la foc mic 40-50min
Dupa ce s-a racit in cuptor(nu am scos tava cand am vazut dezastrul),se scoate din tava se elimina hartia,se pudreaza cu zahar si se taie
Este pufos si foarte aromat de la soc!
Pup Medi si multumesc!!💋💋💋


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme