Bors cu carne de porc vietnamez

Date despre acest porc fara colesterol,le gasiti AICI
Doamne ce bunatate de bors am facut,asa cum doar eu stiu sa-l fac si mama(Dumnezeu s-o odihneasca)ca doar ea m-a invatat multe!!
AVEM NEVOIE DE:
oase pentru bors
1ceapa
1morcov
1ardei gras
1ardei iute
1dovlecel
1borcan cu rosii cherry puse de mine
1ceasca cu pasta de ardei
1miez mic de varza verde
1lingura orez
1cartof mai mare
1legatura de leustean
1l de bors facut de mine
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea spalata,o pun intr-o oala cu apa si 1lingura cu sare(sa iasa tot sangele din oase,astfel borsul nu va avea o culoare tulbure)pe foc si o las pana se aduna deasupra spuma urata si neagra
Scot carnea,arunc apa,spal oala si carnea,o pun din nou in oala cu apa pe foc iar cand incepe sa fiarba,adaug legumele mai putin cartoful,curatate,spalate si taiate cubulete mici,rosiile scurse de apa,1lingurita de sare,pasta de ardei si las sa fiarba cu capac,incet
Rosiile daca s-au ridicat la suprafata,le-am zdrobit cu o furculita;dupa ce totul este aproape fiert,adaug cartoful curatat,spalat si taiat in sferturi si miezul de varza taiat fin;mai lasa sa fierbe si acestea,adaug acum borsul fiert separat,orezul,potrivesc gustul de sare si de acru,cand incepe sa clocoteasca adaug si leusteanul spalat si taiat marunt apoi opresc focul.
Eu nu am avut rabdare sa se mai raceasca,imediat mi-am pus un castronel si l-am savurat cu mare,mare placere!!





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme