Tochitura de porc vietnamez

Date despre acest porc vietnamez fara colesterol le gasiti AICI
Cu nerabdare am facut aceasta tochitura care in general vorbind,mie-mi place de mor!!
Nu am facut exact cum se face tochitura pentru ca am vrut sa fac mai bine deosebirea intre acesti porci,al nostru autohton si vietnamez,iar daca adaugam si alte maruntaie cumparate,si oua deasupra,nu mai simteam nimic pentru ca gusturile se amestecau;am cumparat doar 2carnaciori dar nu trebuiau nici ei!!
Insfarsit,finalul a fost unul de exceptie,super buna tochitura,super buna carnea!!
AVEM NEVOIE DE:
500g carne
2carnaciori 
1capatana de usturoi
1cana cu vin
sare
piper
putin cimbru
CUM SE PROCEDEAZA:
Am scos de la bucatile de carne ce a fost mai gras,am taiat marunt si le-am pus in tuci;dupa ce s-au topit am scos jumarile iar in untura ramasa am pus carnea taiata in bucati potrivit de mari.
Dupa ce s-a rumenit,adaug vinul si putina apa,las sa fiarba 4-5min,adaug carnaciorii taiati in bucati mai mici,iar cand a scazut,adaug usturoiul pisat,sare,piper,putin cimbru,amestec totul bine,daca tochitura este prea scazuta mai adaug putin vin sau apa iar dupa 2-3clocote opresc focul.
Intre timp pregatesc si mamaliguta iar pe farfurie pun un pat de mamaliga,deasupra carne si pudrez cu putin parmezan!
Mmmmm,daca aveam si o muratura sau varza murata,muream,ma trezeam si iar ma apucam sa mananc!!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme