Pogacele grecesti

Am primit de la prietena mea de suflet din Grecia o reteta de pogacele;este adevarat ca nu-s pogacelele noastre dar m-am bucurat ca se fac foarte repede si foarte simplu.
Am modificat putin reteta ei,trebuia sa le prajesc dar mi-a fost teama ca se desfac,asa ca le-am pus in tava la cuptor si rezultatul,un deliciu!
AVEM NEVOIE DE:
1aluat de foitaj
100g salam felii rotunde mai mici
100g cascaval
1lingurita seminte de susan
1galbenus
CUM SE PROCEDEAZA:
Se intinde aluatul,se decupeaza cu o forma rotunda discuri,se pune pe un disc o felie de salam,o felie de cascaval,se acopera cu un alt disc de aluat
se sigileaza bine marginile apoi se pun in tava pe hartie de copt
Cu un cutit se face cate o crestatura pe fiecare,se ung cu galbenus,se presara seminte de susan apoi la cuptor 15-20min
Dupa ce s-au copt,calde sunt un deliciu mancate!!





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme