Salata de icre

Noi cum suntem mari consumatori de peste,de multe ori se intampla sa fie plin cu icre;atunci cu mare atentie scot icrele sa cu se sparga fierea,le pun intr-un castron cu sare si le amestec,le las asa cateva ore apoi cu o furculita incep sa le frec pentru a elimina pielita in care ele au stat,pentru ca si aceasta dau un gust amar cu timpul.
Pun apoi icrele in borcanele mici cat sa se foloseasca odata,mai pun putina sare deasupra apoi la congelator.
Asta-i metoda mea de pastrare a icrelor,iar acum metoda mea de pregatire a salatei.
AVEM NEVOIE DE:
icre de crap,caras sau stiuca
lamaie
ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
Scot de seara borcanelul de la congelator,dimineata il pun intr-o sita mica sa se scurga bine apoi il pun in castron si-l iau la frecat
Eu intotdeauna am facut icrele cu mixerul,s-au dus vremurile cand le faceam cu lingura de nu mai puteam sa-mi misc mana dupa ce terminam.Parerile altora,pentru mine nu conteaza pentru ca am vazut ca si cu mixerul,rezultatul este foarte bun.
Ei bine,eu incep sa mixez icrele adaugand cate putina zeama de lamaie,pana cand se albesc,apoi adaug uleiul cate putin si din cand in cand gust din ele.Cand au ajuns la gustul dorit,nu prea acre,mai adaug putin ulei apoi ma opresc
Ca sa fiu mai explicita,aici am avut 4linguri icre si am folosit zeama de la o lamaie si 100ml ulei
Nu-mi plac cu prea mult ulei pentru ca nu mai simt ca mananc icre.
In situatia in care se taie,pentru ca se intampla si asa ceva,adaugati 1lingura apa rece sau apa minerala rece,foarte rece sa fie.
Dupa cum ati observat,nu folosesc nici gris nici paine pentru ca am mancat destule icre cu paine pe vremuri sau cu gris!!!
Sa va mai dau un sfat,niciodata sa nu folositi icre foarte proaspete,pentru ca nu se leaga,daca nu le lasati in congelator,le puneti intr-un bol acoperit in frigider,amestecat cu sare bineinteles,si-l lasati cateva zile poate si o saptamana ca nu se intampla nimic,apoi il luati la frecat!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme