Paste cu dovlecei

Am facut reteta dintr-o fila de calendar;am luat plasa de cateva ori cu astfel de retete dar cum imi place sa risc,am facut-o si mi-a parut bine pentru ca este o reteta super,super gustoasa!
AVEM NEVOIE DE:
2-3dovlecei potriviti
300g paste
3-4catei de usturoi
ulei de masline
1ardei iute mic
sare
piper
1lingura seminte de susan
Spaghetele fiind multe,nu am desfacut pachetul,asa ca am inlocuit cu alte paste
CUM SE PROCEDEAZA:
Dovleceiii curatati de coaja sau nu,taiati in fasii pe lung cu cutitul economic
Se pun in tigaie 2linguri ulei,se pun jumatate din fasiile de dovlecei la calit acoperite cu capac amestecand din cand in cand,dupa 2min se scot pe farfurie,se mai adaufa ulei si restul de fasii iar dupa ce s-au calit si ele se amestecacu restul fasiilor

 apoi se adauga usturoiul pisat,ardei iute taiat marunt,putina apa,sare,piper daca e nevoie,se amesteca cu pastele fiert si scurse iar dupa omogenizare se serveste cu seminte de susan presarate deasupra.
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme