Supa de rosii

Supa de rosii,sanatoasa,te racoreste acum vara dar mai ales plina de vitamine!
AVEM NEVOIE DE:
2kg de rosii bine coapte
1ceapa
1morcov
1felie de telina
1dovlecel
cateva buchetele de conopida
cateva buchetele de brocolli
sare
3linguri ulei de masline
paste,eu am avut paste cu verdeturi
CUM SE PROCEDEAZA:
Rosiile spalate,le-am scospartea verde de la codita apoi taiate,le-am pus intr-un vas pe foc sa fiarba
Restul legumelor curatate,spalate,taiate,le-am pus intr-un alt vas impreuna cu o lingurita cu sare la fiert
Dupa ce totul este fiert,strecor ambele vase,apa de la fiert din ambele vase o pun in oala,toate legumele le pun in robot
iar piureul rezultat il adaug in oala,daca e prea groasa(nu mi-am propus sa fie supa crema),completez cu apa,las sa fiarba iar cand clocoteste adaug paste,la final potrivesc de gust,adaug ulei de masline si opresc focul.
Fiecare serveste dupa preferinte,mie-mi place supa fierbinte atunci cand opresc focul,apoi rece este un deliciu sanatos si racoritor!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate