Weekend cu spor luna August

Aceasta provocare a fost initiata cu ceva ani in urma de STEFANIA ANASTASIU
A fost frumos,ne-am cunoscut mai bine prin intermediul blogului fiecaruia dintre noi,dar din pacate am ramas din ce in ce mai putine!
Eu acum fiind gazda in aceasta luna,sper sa nu raman singura!
Acum m-am gandit ca fiind in luna lui cuptor,fiind si cateva zile de post,fiind si o mare sarbatoare,nu stresez lumea cu mancaruri grele,cu tot felul de carnuri sau alte minuni,de aceea m-am hotarat la urmatoarele categorii
-MANCARURI CU LEGUME 
-SUPE
-ALTE DULCIURI
In mancarurile cu legume se gasesc si mancaruri de post,supele daca nu sunt cu carne,se pot manca si reci iar in capitolul alte dulciuri,gasiti tot felul de dulciuri simple care nu necesita multa munca dar mai ales cuptor.
Cine ma cunoaste,cine a intrat pe blogul meu,stie ca am foarte multe retete,de aceea va sfatuiesc sa va inarmati cu rabdare si carnetel!
Va doresc spor la gatit si sa ma surprindeti cu preparatele pe care le-ati ales!
S-a modificat putin regulamentul ceea ce m-a bucurat si anume ca fiecare gazda,drept bonus trebuie sa aleaga din blog o reteta de suflet pe care participantele s-o reproduca!!
Ei bine dragile mele,din 1500 de retete pe care la am pe blog,cred ca un sfert sunt de suflet dar cea mai de suflet are urmatoarea poveste(nu-i fictiune).
Pe timpul cand eram la inceput de blogger,in colaborare cu fata mea,am gasit aceasta reteta frantuzeasca si la prima vedere mi-a placut.
Dupa cum am spus si in postare,am avut mare curaj pentru ca atunci nu stiam ce-i laptele de cocos,nu stiam ce-i ghimbirul,nu stiam nimic dar m-am aventurat si am facut-o iar rezultatul a fost unul de exceptie.
Dupa cativa ani,cand mama era la mine si dadea semne de "oboseala",ca s-o fac sa nu se mai gandeasca la ultimul drum(de parca putem noi schimba ceva!!),am repetat aceasta supa,special pentru ea;am urmarit-o cat a mancat,semn ca-i placea,iar dupa ce a terminat,m-a pupat si mi-a spus ca voi ajunge o mare bucatareasa!!Ei,mare nu am ajuns dar bucatareasa la mine acasa da!!
Este vorba de
SUPA DE PUI CU LAPTE DE COCOS

Va recomand fetelor pentru ca nu veti regreta daca va place si ati mai gatit cu lapte de cocos
Spor la gatit din nou si va astept cu drag si cu cadouri frumoase!!
Supa de pui cu lapte de cocos


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme