Ficatei cu legume

Doar am spus ca nu mai cumpar ficatei dar uit ce mi-am propus,pentru ca-mi plac mult;si de aceasta data mi-au iesit putin amari ca doar i-am curatat,mai aveam putin si aruncam aproape tot!!!
Nu mai cumpar gata!!
AVEM NEVOIE DE:
500g ficatei de pui
1morcov
1ceapa
3linguri ulei
50ml vin alb
sare
piper
1lingura oregano
5catei de usturoi
200g rosii cherry
1ceasca amestec de seminte de cereale pentru garnitura(bulgur fin si quinoa alba si rosie)
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei si 1ceasca cu apa,pui ceapa taiata julien si morcovul rondele,dupa ce s-au inmuiat adaugi ficateiii fierti in prealabil cateva minute,vinul,rosiile intregi si lasi sa fiarba cu capac
In acest timp,pui intr-un vas pe foc 1ceasca cu seminte,4cesti cu apa,1lingura ulei de masline si lasi sa fiarba incet cu capac iar dupa ce s-a umflat,condimentezi si opresti focul
Dupa ce ficateiii sunt aproape gata,condimentezi,adaugi oregano si usturoiul pisat,amesteci iar dupa 1-2min.opresti focul.
Pe farfurie pui o insula de seminte,deasupra ficatei si sos


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme