Hamsii prajite cu mujdei

Am fost cu o prietena din Italia si am mancat pe unul din vasele de la Dunare si la Dunare ce poti manca decat peste.
Am inceput cu o farfurie incarcata cu astfel de hamsii,nu stiu daca mi-era foame sa intradevar a fost bun,pentru ca nu a ramas nimic in farfurie si un alt fel de mancare nu ne-a mai trebuit!!
La cateva zile am facut si acasa,dar ca credeti ca au fost ca pe vapor???nici vorba,dar s-au mancat!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg hamsii
sare
faina
ulei pentru prajit
1capatana de usturoi
iaurt
CUM SE PROCEDEAZA:
Nu-i mare lucru sa prajesti niste peste dar daca am facut-o trebuie s-o scriu aici pentru cine,chiar nu stie sa pregateasca asa ceva;nu e de condamnat,nimeni nu s-a nascut invatat!
Pentru curatarea pestelui,se tine de cap si se trage in jos spre burta,astfel capul rupt,trage cu el si intestinele.
Se spala,se scurge bine de apa,apoi se pudreaza cu sare si se lasa cateva minute deoparte(10min),sa-si ia sare,apoi se pun mai multi in vasul cu faina,se amesteca sa se prinda faina pe fiecare peste,apoi cate unul tinut de coada si scuturat putin de excesul de faina se pune in uleiul incins;dupa ce s-au rumenit pe ambele parti,se scot pe hartie de bucatarie
Usturoiul pisat,frecat cu putin ulei,se amesteca la final cu iaurt
Se serveste pestele pe farfurie,alaturi mamaliga si bolul cu mujdei.
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme