Quesadillas cu salsa de avocado

Am gasit reteta intr-o fila de calendar,am pregatit-o si bine am facut,pentru ca mi-a placut mult mai ales lui Costel,fiind practic micul dejun al lui!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet foi tortillas
1conserva fasole neagra
1conserva mica de porumb boabe
1/2conserva cubulete de rosii Sun Food
1avocado
1ardei gras rosu
1ceapa
100g cascaval,eu am avut mozzarella
suc de lamaie
2linguri ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un bol zdrobesti pulpa de avocado,o stropesti cu zeama de lamaie apoi amesteci cu rosiile cubulete,adaugi putina sare iar dupa omogenizare,acoperi cu folie si lasi la frigider.
Intr-un castron pui ceapa taiat pestisor,ardeiul cubulete,fasolea clatita cu apa rece si scursa,porumbul de asemenea scurs,cascavalul taiat cubulete mici,putina sare si amesteci totul
Pui pe lipie intr-o margine 2-3linguri umplutura,acoperi cu partea ramasa libera,presezi sa nu se risipeasca,si pui in tigaia cu ulei incins sa se prajeasca pe fiecare parte cate 1min,sau se pot pune pe gratarul tefal
Se servesc imediat cu sosul de avocado.
Deliciu!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme