Iahnie de naut

Reteta este pentru Provocarea Weekend cu spor gazda fiind in aceasta luna Strumfi Alina Bucatar,harnicuta mea prietena din Grecia
Din blogul ei https://gatestesanatossigustos.blogspot.ro 
Alina a ales pentru noi sa gatim 
retete traditionale
retete de post
paine  
Eu am ales mai multe pentru ca tot au fost zile in care trebuia sa gatesc ceva pentru noi,asa ca azi am facut aceasta iahnie pentru ca nu am facut niciodata.
De fapt nautul este ruda fasolei si se pregateste in acelas mod,doar ca boabele difera.
AVEM NEVOIE DE:
1cutie cu boabe de naut
3linguri bulion
2morcovi
1ceapa
2catei de usturoi
2foi de dafin
sare
piper
2linguri margarina
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas pui nautul scurs si-l fierbi impreuna cu dafinul si usturoi si-l lasi pe foc 30min.
Legumele taiate marunt,le inabusi intr-o lingura de margarina cu putina apa de la fiertul nautului,dupa 5min.adaugi bulionul
apoi nautul cu tot cu apa de la fiert,lasi sa scada putin,condimentezi,pui deasupra margarina ramasa si lasi la cuptor 30min.
Servesti cu acritura sau nu,dupa gustul fiecaruia!
Multumesc Alina pentru reteta!

  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme