Paine margareta

Tot pentru Provocarea Weekend cu spor e si aceasta paine sanatoasa.
Am gasit in magazin pungi cu amestec de trei feluri de faina(alba,de orez si de secara)si cu seminte de in negru,floarea soarelui si susan.
Am cumparat o punga sa vad cum este si daca tot aveam in plan sa fac paine am facut margareta Alinei,gazda din aceasta luna
AVEM NEVOIE DE:
500g faina
1plic drojdie uscata
1lingura zahar
350ml apa rece(asa scrie pe punga)
1lingurita sare
ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui intr-un castron ingredientele uscate,faina,drojdia,sare,zahar,apoi amesteci totul cu apa,iar dupa ce totul este omogenizat,framanti aluatul adaugand cate putin ulei(2-3linguri)
 acoperi vasul si lasi sa creasca
Dupa ce aluatul a crescut,imparti in 6bucati egale,cu palmele unse cu ulei,formezi sfere si le asezi intr-o forma rotunda
Forma mea fiind mai mare,mi-au trebuit 7bucati
Trebuia unsa painea cu galbenus dar eu pur si simplu am uitat;lasi la cuptor la foc mic 1h,facand testul cu scobitoarea apoi scoti din forma si pui painea pe un platou de lemn.
Paine calda,cu un miros ce nu-ti imaginezi,o mananci goala sau cu o cana cu iaurt sau ce vrei.
Multumesc pentru reteta Alina,alta data voi face si cu faina doar alba!



 
 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme