Paste cu sos de ciuperci

Mi-am facut un stoc de paste de la LIDL,de cate ori era saptamana italiana direct la paste mergeam si daca era ceva deosebit ale mele erau
Ei bine acum am vazut ca nu prea am gatit paste pentru ca omul meu m-a cam dat peste cap cu regimul lui,fara paste si am facut putine doar pentru mine
AVEM NEVOIE DE:
cateva rozete de paste taglietelle
200g ciuperci
100g pastrama de curcan
50ml vin alb
3catei de usturoi
3linguri ulei de masline
200ml smantana lichida
busuioc verde
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei incins pui pastrama taiata marunt,usturoiul de asemenea
apoi ciupercile feliate
iar dupa ce a scazut apa din ele,adaugi vinul si aceeasi cantitate de apa
lasi sa fiarba pana scade,adaugi smantana,amesteci usor cu focul mic sa nu se taie,la final condimentezi si dupa ce s-a ingrosat putin opresti focul si amesteci sosul cu pastele fierte si scurse
sau,pui pe farfurie paste si deasupra sosul apoi mananci cu pofta!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme