Pizza cu legume

Am facut aceasta reteta pentru o provocare de la o revista;cand m-am apucat de ea,am zis fie ce-o fi,vad eu ce va iesi la urma iar daca mie nu-mi place o mananca sotul meu ca doar e de regim cu legume!!
Ei bine,rezultatul a fost unul neasteptat de bun si am mancat amandoi!
Cine doreste s-o pregateasca pentru zile de post,cascavalul poate fi inlocuit cu cascaval vegetal.
AVEM NEVOIE DE:
1conopida mica
1brocoli tot mic
2morcov
1borcan cu ciuperci taiate
250g cascaval
1dovlecel
1ardei kapia
cateva rosii cherry
sare
oregano
1ceasca sos de rosii
ketchup
aluat de pizza
CUM SE PROCEDEAZA:
Eu am avut conopida,brocoli si morcovul congelate dar daca sunt proaspete,morcovul curatat,spalat,taiat rondele sau cuburi,desfaci in buchetele mici conopida si brocoli,le speli apoi pe toate le pui intr-un vas cu apa si putina sare si le lasi 5min dupa care le strecori si le lasi sa se scurga bine
Pe tava de la aragaz cu hartie de copt,intinzi aluatul,indoi marginile spre interior,pui cateva linguri de sos de rosii apoi conopida,brocoli,ciupercile scurse din borcan
morcov,apoi rondele fine de dovlecel,rondele de ardei
jumatati de rosii,pudrezi cu putina sare,oregano,apoi din belsug cascaval ras.
Lasi la cuptor 30min,depinde de cuptor si dupa ce s-a facut,tai imediat,pui ketchup deasupra si o mananci cu pofta.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme